Jak kupować?

 

Zakupy w sklepie Galeria Komfortu w kilku krokach: 


  

Zamówienia można składać w różny sposób:

1. Logowanie do konta "mam juz konto w sklepie":

- podaj swój e-mail i hasło, a następnie kliknij "zaloguj się"

2. Rejestracja "nie mam jeszcze konta"

- w koszyku wybierz przycisk "zarejestruj się"

- podaj dane niezbędne do rejestracji i realizacji zamówienia

3. Kupowanie bez rejestracji "zakupy bez rejestracji"

- po kliknięciu przycisku "złóż zamówienie" przeniesie cię do kolejnego etapu w koszyku

4. Kupowanie za pomocą konta na Facebooku lub Google

- kliknij w koszyku "zaloguj się przez Facebook"

- lub kliknij w koszyku "zaloguj się przez Google"

 

W wyjątkowych sytuacjach i w razie problemów przyjmujemy zamówienia zgłaszane na e-mail: sklep@galeriakomfortu.pl lub kontakt@galeriakomfortu.pl.


 

Nowe zasady wystawiania FV od stycznia 2020 r.

UWAGA! Od 1.01.2020 r. warunkiem wystawienia faktury na podstawie paragonu fiskalnego jest wskazanie przez nabywcę swojego numeru NIP jeszcze przed wystawieniem paragonu. Późniejsze wystawienie faktury dla paragonu nie jest już możliwe! Bardzo prosimy więc zwracać uwagę, czy podczas składania zamówienia na które ma być FV jest wpisany NIP w odpowiednie miejsce.


 

Korzyści z rejestracji konta

Mając dostęp do konta otrzymujesz możliwość zmiany swoich danych osobowych, zmian w adresie, numerze i danych zamawiającego.

W łatwy i kontrolowany sposób znajdziesz swoją przesyłkę, sprawdzisz jej status, oraz czas dostawy lub zniżki w przypadku kont partnerów.

Newsletter - nie nadużywamy Twojej cierpliwości. Szanujemy Twój czas i nie zaśmiecamy poczty. Wysyłamy wiadomości o nowościach i promocjach jedynie gdy jest to potrzebne i może być interesujące. Wszystkie niezbędne aktualności udostępniamy dla naszych followersów na Facebooku i Instagramie. Wystarczy śledzić nas w mediach społecznościowych, by być na bieżąco z rabatami.


 

Stany dostępności mebli tapicerowanych

W Galeria Komfortu sprzedajemy tapicerowane meble na zamówienie. Co tak naprawdę oznacza, że meble są tworzone na zamówienie? Po wpłynięciu zamówienia do systemu zabieramy się do realizacji zamówienia. Wszystkie meble sprzedawane w naszym sklepie są dostępne na zamówienie, gdyż są produkowane na indywidualne zlecenie klienta. Dzięki temu klient może skonfigurować tak naprawdę każdy detal swojego mebla.

Oprócz prostego ale i dającego wiele możliwości konfiguratora naszych mebli, proponujemy naszym klientom możliwość zmienienia standardowych wymiarów mebla. W celu złożenia zamówienia mebla na wymiar prosimy o kontaktowanie się z naszym działem obsługi mailowo na adres sklep@galeriakomfortu.pl i kontakt@galeriakomfortu.pl bądź telefonicznie 665333442, w godzinach otwarcia sklepu czyli pon - pt w godzinach 8:00 -16:00.


 

Rodzaje płatności, zwroty i reklamacje

Wszystkie informacje dotyczące metod płatności znajdziesz TUTAJ.

W przypadku zwrotu lub reklamacji, więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium